Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /srv/clients/projektrpo4/htdocs/projektrpo-etap-4.lka.lodzkie.pl/http/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny neve zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /srv/clients/projektrpo4/htdocs/projektrpo-etap-4.lka.lodzkie.pl/http/wp-includes/functions.php on line 6114
Cele i korzyści projektu - Projekt RPO etap IV

Cele i korzyści projektu

Strona główna » Cele i korzyści projektu

Projekt „Budowa Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Etap IV”

Bezpośrednie i pośrednie cele projektu

Bezpośrednim celem Projektu „Budowa Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Etap IV” jest poprawa dostępności transportowej województwałódzkiego poprzez rozszerzenie działalności przewozowej Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej sp. z o.o. na obszarze województwa, na liniach kolejowych: nr 25 w relacji Łódź/Zgierz – Opoczno i nr 53 w relacji Łódź/Zgierz – Spała.

Cele pośrednie to:

  • podniesienie jakości systemu transportowego
  • wzrost konkurencyjności kolei w stosunku innych gałęzi transportu
  • stymulowanie lepszych warunków dla rozwoju gospodarczego regionu poprzez zwiększenie mobilności mieszkańców aglomeracji dzięki wprowadzeniu nowej jakości oferty przewozowej poprawiającej jej dostępność, również dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się
  • zapewnienie spójności systemu transportowego aglomeracji poprzez system węzłów intermodalnych zapewniający efektywne wykorzystanie różnych środków transportu
  • obniżenie kosztów kongestii powstałych w wyniku niewydolności układu drogowego poprzez odciążenie układu drogowego
  • ograniczenia negatywnego wpływu transportu drogowego na środowisko, w aspekcie wykorzystania możliwości proekologicznych transportu kolejowego, w tym taboru kolejowego
  • obniżenie emisji CO2 i zanieczyszczenia powietrza
  • obniżenie wypadkowości w ruchu drogowym poprzez zwiększenie udziału podróży koleją w stosunku do podróży samochodem
  •  
Skip to content